mandag 12. september 2011

Ei dama må sjå godt ut

Jåla jåla, rattata

P9124568

Får kænskje ta en liten vask hvis vi skar ut på vift.

P9124576 

Bak

P9124578

Itte mas

P9124579

Foran

P9124585

Nå er je klar

P9124586

Endelig vart dænna jåla ferdig. Je vart så trøtt ta å vente at je nesten datt ta pinnen.

       

(Som de kænakje ser, je har itte lært no om naturfoto og redigering enda, så je tæk frimodig bilder gjennom et itte helt reint kjøkken-glas;)

Je bor itte på fjellet og itte har det vøri frost her, men bjørka er sjuk ta sopp-angrep:(

        

 

GODT VALG I DAG, FOLKENS!

7 kommentarer:

Randi sa...

aha....er det derfor det ser sånn ut rundt oss....her er også bjørka så rar....hadde gledet meg til å se den pyntet i gullgult løv...hm..jaja...må nå være noen som har berget.

herlig bilde serie..:-))

Havfruen sa...

Samme utseende på trærne her....på fjellturen i helga, var det ikke et friskt tre å se.

Jåla jåla rattata...kjenner meg igjen jeg:)
Flotte bilder heksa:)
Jeg har lekt kokk og har bandasjert pekefingeren!!! Kniver og matlaging er skumle saker.....
Ha en fin ettermiddag...skal strax dra å gjøre borgerplikten min.

AnKa sa...

Flott bildeserie du har tatt. Syn bildene var flotte jeg. og hovedsaken er jo at man får knipset de rette øyeblikkene:)
Ønsker deg en flott høstdag:)

Marie sa...

Litt forfengeleg må ein vere sjølv om ein berre er ein liten bokfink :)

Koseleg bildeserie :)

Klem :)

Nikoline sa...

Synes du er naturfotograf god som nokon,eg! Flotte bilder av Jåla:0)

BirtH sa...

Du lager fine historier til bildene du tar!
Nå er valget over, og her i kommunen får vi skifte. Vi får en ung høyrekvinne til ordfører. Det er ikke akkurat mitt parti, men dama "har bein i nesen" og har hatt mange modige utspill.

oddi sa...

Jeg har vært og tatt en titt på mine vindu og kan trøste deg med at du bare kan slappe helt av... Her er også bjørka på tur inn i høstkjolen, men det handler nok om breddegrad og september, ikke om sopp.