lørdag 21. februar 2009

Musetøfler

Nei, je har itte strikke tøfler åt musa her på Farmen. Dæ borde je kænskje gjort når dom tramper rundt inni tømmervegga om høsten, men da koster vi på dom en god dose Pelias-mat i stella. Vi er nok dyrekjære her, men….

….musetøfler er noe som bør passe bære på beina åt en ong mænn på 1 år.

 

 

Febr2009 196

Febr2009 210  

Febr2009 209

Febr2009 203

 

4 nysster fritidsgån høld å tæll votter åt storebror, en isskrapevott og tjukke fotovotter for Gamleheksa.

 

 

 

 

 

 

Men da var det nok grått. Det har vørti noen farverike tøfler i det siste.

Febr2009 208

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Kjempestilige musetøfler. Skulle gjerne hatt oppskriften på de, kanskje jeg kan klare å strikke de?

Orlaug sa...

Flotte musetøfler....og flott det andre òg.
Den fotovotten er kjempelur, då.
God idè!
Ha ein fin sundag!

elle-melle sa...

Oj og oj så flittig du har vært!
Sånne musetøfler har jeg og strikket. I fjor lagde jeg dem som en tullepresang til en voksen mann, men jeg har laget dem til barn også. Nå for tiden holder jeg på med votter som skal toves. De kommer i hobbybloggen min om ikke så lenge.
Alle de tøflene i forskjellige farger var jo nesten som en fargerik blomsterbukett.

Marie sa...

Skal seie du er produktiv!
Musetøflene var så søte :)

Stubbetufsa sa...

Fotovott! Det var da en nyttig ting! Kunne virkelig trenge det av og til! Du tar fine bilder!