torsdag 11. februar 2010

I have a dream

kmqlbbowepgbbszxsojll

Fire dagers kurs i fantastiske omgivelser på idylliske Skrova i Lofoten.
Det å lære å fotografere mer bevisst, innbærer en del prinsipper, blant annet blenderåpning, lukkertider, lysforhold, komposisjon, fargelære og etterbehandling av bildene i Photoshop - det digitale mørkerommet.
Fotografidelen av kurset holdes av fotograf Terje Nygaard, som tidligere jobbet i mange år ved siden av Morten Krogvold.
Photoshopdelen holdes av grafisk designer og fotograf Tine Poppe, som har jobbet med digitale bilder og Photoshop i 15 år.

Joa, dætta hadde vøri no dæ gitt, men je får vel hølde meg her ved tælten og surre mæ mitt je ;)

8 kommentarer:

Havfruen sa...

Ja dette hadde vært noe det gitt:) Helt enig...men du blir vel på Toten og jeg blir vel her i havkanten...så får vi blogge istede...
Klem fra meg:)

Orlaug sa...

Tenk so fantastisk det hadde vore........har faktisk gått og tenkt på det i dag, at eit fotokurs hadde vore kjekt (og nyttig).
Får vel bli meir lokalt med meg òg.......men det går an å drøyme....

Liv sa...

Ååå, ja der skulle vi ha vært, heksemor.
Vi drømmere får fortsette med det, drømme, strikke og blogge (",)
Ha en fin dag, da!

Rosa sa...

eg kan godt vere med til lofoten på foto- og photoshop-kurs, eg! Eller.... no held eg jo på med det eine og skal på det andre, så kanskje eg får halde meg heime, eg òg? Men lofoten hadde vore fint uansett!

Anonym sa...

Hei.Høre interisant ut.Fikk høre fra min datter nå når jeg kjøpte Speilreflekskamera att det ikke var noe for meg fordi att det var mye mattemattikk som måtte brukes innen det.Men det bryr jeg meg ikke om.For jeg synes det er så morsomt å ta bilder.De har dårlig tru på meg...Ha en kjempe fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil...

Hobbygåsa sa...

Da har vi felles drømmer :-) Men en dag - en dag skal jeg på et slikt kurs - bare hjernen min begynner å virke først...

Tussi sa...

Lofoten er fantastisk - så det hadde absolutt vært noe, ja :)

FO - 2 sa...

Nå drømmer jeg også.... ;)