tirsdag 16. februar 2010

Unnskyld og tusen hjertlig takk

P2144368

For ei tid sea mottok je såmmå awarden og utfordringa fra 4 eller 5 koselige bloggdamer. Min intensjon da var jo å ta imot og sende videre.

P2144384

Surrete som je er husser je bære tre ta dom fem. Derfor, for itte å glømme noen, så velger je å itte gjøra noe mere mæ den saken. Men je må virkelig si UNNSKYLD!

P2144390

For dæ at denni bloggen er mitt eget væsle diktatur, så bestemmer je herved å ha en award og utfordringsfri blogg.

P2144394

Så over tæll dæ je husser og dæ er ælle dekk som ga gode råd om hekling for vestrehendte.  Det var dæ je visste, at på bloggen får du hjelp. Nå har vi flotte instuksjonsfilmer å sjå på, men har itte fått prøvd enda. TUSEN HJERLIG TAKK ÆLLE SOMMEN!

P2144403

Så slik på tampen så må je få lov tæll å glede meg tæll sammar. Tæll Mjøsa blir isfri og Viken II er klar for “seiling att”.

Je ønsker deg en strålende dag, om itte været slår tæll, så gjør det beste ut ta muligheta læll. Kænskje blir det OL-GULL i dag….

14 kommentarer:

Havfruen sa...

Flott serie med nydelige bilder:)
Jeg vurderer det samme som deg. Det blir så mange og jeg klarer ikke huske..og jeg synes det er enda verre og velge ut. Synes alle på sin måte er fine blogger, forskjellige er vi og det gjør det hele så flott:)
Ha en super dag i vinterværet, her skinner sola fortsatt men tror du jaggu ikke kulden er tilbake..
Klem fra meg:)

Hage og Foto entusiast sa...

Mange vakre bilder her. Det første var meget stilig :)

Anonym sa...

Hei.Nydelig bilder.Ser ut som om du kan gå til andre sia av Mjøsa.Er det ikke noe som heter att du bor på rette sia av Mjøsa.Gratulerer med Awardene.Er ikke så begestret for dem men det er jo fint att noen setter pris på meg.Er jo mere som ett kjede brev...Men det var jo veldig kjekt å få kjempe fin pakke fra deg.Skal trekke ut og sende pakker sist i Februar.Ha en kjempe fin Tirsdag.Klem fra Bodil...

Torilpia sa...

Nydelige bilder igjen .. :o)

Har heldigvis en award-fri blogg men jeg får jo allikevel en og annen award. Da takker jeg pent på bloggen deres, forklarer situasjonen og gjør ikke noe mer med det. Helt greit synes jeg :o) Har også vurdert å gjøre den utfordringsfri - men har foreløpig bare vært nølende til å ta dem evt. takket nei .. :o) Man må jo ikke ta i mot dem .. Blogging skal man jo gjøre slik man vil selv og da kan det bli slitsomt med alle slike "pålagte" oppgaver .. :o)

Ha en kjempefin tirsdag - klem :o)

ANNEPÅLANDET sa...

Det er i grunnen en god ide med awardfri sone - har vurdert det, jeg også. Nydelige vinterbilder - men ALLE gleder seg vel til sommer??!! Det er ikke til å komme fra det - sommer er og blir best!
Ha en fin vinterdag!

Tovepia sa...

De første bildene var såå nydelige!!
Jeg har vært awardfri lenge, og nå går jeg også mot en utfordringsfri blogg;)

Kos deg i finværet og klem fra meg;)

Hilde C. sa...

Det er noen flotte og fasinerende nærbilder du har tatt :-)

Sologbolig sa...

Nydelige bilder som vanlig. Det er flott om vinteren, men nå gleder eg meg til våren. Ha ein fin kveld.

elle-melle sa...

For noen fantastiske bilder du tar. Begriper ikke hvordan du klarer det!!!

En award og utfordringfri blogg har vært i mine tanker lenge. Glad du tar opp det temaet.
Man er jo glad for at andre setter pris på en, men det burde vel gå ann å si på en annen måte?
Nå vurdere jeg sterkt å gjøre som deg.

sipusa sa...

Så nydelige bilder, likte særlig rimet på de øverste. Vinteren kan virkelig være vakker!

@afjo72 sa...

Flotte bilder :o)

Randi sa...

Ramla tilfeldig innom den trivelige bloggen din.
Falt helt i staver over de flotte bildene du tar:))))

Frøken Lykkelig sa...

Nyyyydelige bilder !!!!!
Du er bare flink med det kamera altså!
Håper det står bra til i vinterlandet som du bor i !
Utrolig flott :-))

FO - 2 sa...

Nydelige vinterstemninger og utsnitt.
Vakkert! :)

Jeg har også tenkt på å takke nei til utmerkelser og utfordringer...
De siste har jeg bare latt "passere", men husket å takke, i alle fall.
Husker i begynnelsen av "bloggkarrieren". Da var det SÅ gøy å bli husket på og lagt merke til.
Det er det enda, men det er mange måter å bli anerkjent på, og postene og bildene er det viktigste, selvfølgelig.