torsdag 31. mars 2011

Kalenderbilde: mars

Fotokalender 2011 logo_thumb[2]

 

 

Flere kalenderbilder finn du HER hos Petunia.

 

 

 

 

Mitt bidrag viser at vi har hatt en snørik mars i 2011

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tusen takk for koselige kommentarer i innlegget under. Det varmer godt.

Når det gjeld vårtegna i to tidligere innlegg, så er begge frå arkivet. Det er lite som blomstrer her enda. Noe snø har smelte, men nå kjæm det ny. Trøsta får vara at den snøen som er borte, kjæm iallefall itte att.

10 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

En riktigt vacker bild med rimfrosten i träden;-)
Ha det bra;-)

Inge sa...

En meget smukt sne billede.. håber snart I får forår hos dig også.. :-)

Bestemor Drillo sa...

Vakkert er det i hverfall, men vår?... Her laver det ned i dag!
Ha en himmelsk dag!

Linecas have sa...

Ja det var et Mars bilde som marsen i år har vært ja. Her har det til tider blås troll og hekser rundt husnåva. Vinduene har vært dekte av snøe og vi har ikke sett noe ut av vinduene fordi snødrevet har vært så tett. Men nå livnar det i lundar. Yr melder 11 her på Lørdag og regn så da fyker kong vinter med rompa ut vinduet og tante tø regjerer igjen. :)
Vakkert bilder.
Og en ekstra god klem fordi jeg leste forrige post også.
Line-Cathrin

Rejen sa...

Meget smukt billede af sneen...:-D

Tovepia sa...

Sannelig har du godt skiføre du også;)
Klemmings fra meg;)

Petrinetrollmor sa...

Flott og vakkert bilde. Kjempeflott på kalenderen !!

klem frå Petrine

Petunia sa...

Selv om jeg er dritlei snø og vinter og alt som har med det å gjøre, så bøyer jeg meg i støvet... eh snøen for dette bildet her! Skikkelig fint er det!!

Anonym sa...

Nydelig og stemningsfullt bilde!
Selv om jeg også er lei av snø, viser bildet ditt at snø kan være vakkert!!!
Håper våren snart kommer hos deg også.
Ha en fin kveld. :O)

B i r g i t t a sa...

Wow! Vackert som en tavla!