tirsdag 12. januar 2010

Sitat-utfordring

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hobbygåsa utfordre meg i Petunia sin sitatstafett. Så her er altså mitt bidrag. SKÅL!

Sjøl sender je utfordringen videre tæll karna og Rosa hvis dom har lyst. Ingen tvang!

Petunia's regler er som følger:

Stafettpinnen sendes videre til to blogger med oppfordring om å lage et lite innlegg med et sitat eller ordtak og med et bilde som illustrerer dette ordtaket/sitatet. De som får stafettpinnen og tar utfordringen, gir stafettpinnen videre til to nye personer. Alle som er med linker tilbake til dette Petunia-innlegget hvor hun lager en oversikt over alle bidragene! Husk å gi Petunia beskjed når dere har postet et sitatinnlegg!

6 kommentarer:

MajorogMeg sa...

*ler* knallbra:)) Den vinen er god iallefall:)
Den løste du meget bra:)
Ha en flott kveld, både uten sur vin og sure mannfolk:)
Klem fra meg:)

Petunia sa...

Hehe! Herlig sitat! Jeg har hørt en en annen vri, men jeg klarer ikke å komme på den ordrett. Skal heller komme tilbake til deg med den når jeg kommer på den.
Tusen takk for at du tok utfordringen:)

Hobbygåsa sa...

Hehe den var bra! Vi får håpe på det beste :-)

Petunia sa...

"Kvinner er som god vin; Vi blir bare bedre og bedre med alderen!"
Husket den!!! Den var ikke helt maken da, men det handlet da om vin!!!

Mia sa...

Så sant, så sant...

Ida sa...

GODT sagt! ;))
Flott illustrert!