mandag 2. april 2012

Att der går ann…

… å vara så snill.

Helt plutselig og uvente låg det pakke i postkassa. Frå Ullhedina i Stavanger. Flotte sokker og nydelig skjerf. Åffer??? Jo, fordæ je fortjente det, skreiv hu. Veeeeel, veit itte om je er enig mæ dæ, men du store mi tid så morro. Tusen hjertlig takk!!

P4025687

Detti er sokker strikke i litt mere avansert variant enn mine vanlige mæ vrangbord Smilefjes 

Det er rætt og slett gå-bort-sokker. Itte er det fysste gongen je får dæ frå den hjertegode dama hæll. Bære sjå HER.

 

P4025689

Pyntesjerfet i nydelig blåveisblått er ei strikkegåte for meg. Det er mulig at je bør kåmmå meg sørvestover fortere enn svint og lære noen strikketriks ta den dama før hu forsvinn hematt tæll hovedbasen sin i Skottland.

 

P4025691

Tællslutt en liten værrapport frå Indre Østlænd. Lite snø, men noen snø-eiler over Hamar og kald nordavind.

P4015685

Bokfinken Knut og je ønsker akkurat deg God Påske.

 

Da håper je du å vart fornøgd far, når det itte bære var strikking i innlegget du etterlyste Smilefjes som blunker

9 kommentarer:

Nikoline sa...

Åjadå... det går så godt ann at! I alle fall når det gjeld Ruth!!
Så har me samme sokka strikka av samme dama som sende dei i posten slik heilt utan vidare... så har me samme været med snøvirvlar borti der og så har me jadden meg samme gjesten i hagen også me to! Skal tru om det er Knut som driv jetflyging fram og tilbake, eller kan det vera syskjenbornet som held til i epletreet hjå meg?
I alle fall : GOD PÅSKE til deg:0)

Berit T sa...

Herlighet så fine ting, og så kjekt å få uventede ting i posten da, heldige du.
Samme været her også for tiden, skikkelig sur og kald vind, med sol innimellom snøbyger. Forandrer seg på minutter.

Ønsker deg en flott påskehelg.

Sidselsidserk sa...

Så flotte sokker, ja Ruth lager de flotteste ting. Jeg er overbevist om at du fortjente det:)
God Påske herfra

Tovepia sa...

Ruth srikker de flotteste plagg, heldige du!
Grønne marker er det lenge siden jeg har sett, gitt;) Idag har det snødd uavbrutt,så her er det faktisk full vinter.
Ha ei kjempefin påske, klem fra mæ;)

Strikkebesta sa...

Herleg, klart du fortener gåva! Du som produserer trivelege innlegg med nydelege bilete på bloggen stadig vekk bør absolutt få ei påskjøning av og til:) Vakre sokkar og sjal! God påske - utan snø, så får vi som bur vestpå ta imot vinteren når vi får han, vakkert er det unekteleg når trea står kvite og snøtunge.

oddi sa...

Så flotte strikkeplagg! Og så deilig å se bar mark igjen ;-) Ha ei nydelig påske, nyt våren!

ANNEPÅLANDET sa...

Du verden, så fine!
Ja, go'været forsvant, eller i hvert fall varmen, og nå holder jeg på å fryse i hjæl.
Ønsker deg en riktig god påske!

Orlaug sa...

Eg òg er so heldig at eg slike (liknande iallfall) frå den flinke dama...so fine at eg kan nesten ikkje bruke dei.
God påske til deg og dine!

Fjordheim sa...

Ja det har vært fryktilig kaldt noen dager. Men det er sikekrt fordi vi hadde så mange fine dager ei stund.
Varmen kommer vel tilbake får en håpe.
Ønsker deg ei herlig påskehelg :)