tirsdag 10. april 2012

På påsketur

P4055757

Vi var på en liten påsketur,

passerte en øde campingplass,

ei tom båthavn

og en  stille restaurantbåt.

 

P4055756

Mjøsa er lang-grunn og sjøl je bevege meg på områder je itte er så my om sammar'n.

 

P4055758

Vi er forsiktige ta øss, føljer fjellvettregla og går itte lengre enn at vi ser hematt.

 

P4055761

Vi passerer hus og hytter. Denni plassen kænn kænskje bli din hvis du har 4 mill tæll overs.

 

P4055760

Ser noen som er mere på skeiva enn øss sjølve.

 

P4055763

Og ælle var enige om at det hadde vøri en fin tur.

-------------------------------------------------------

Detti innlegges skulle postes for noen dager sea, men da fækk den nye pc'n hikke og ville itte mere. Hældigvis ordne deg seg etter 15 min på telefon mæ Dell suport i dag. Ittno alvorlig, bære litt vårforkjølelelse kænskje….

6 kommentarer:

Mormorfarmor Inger sa...

Fin tur og skeive trær ja :)

Tovepia sa...

Sannelig på langtur, dokker!!
Bles no litt på Toten og da, sjer æ;)
Ha ei fin uke, klem fra mæ;)

Sologbolig sa...

Godt å få seg ein luftetur !!!
Ha ei fin veke. Klem

Ruth sa...

Jeg vet altså ikke hva det kommer av, men hver gang jeg ser bilder av sånne gårder får jeg så inderig lyst til å kle på meg rococco-kjole og dra på fest. Det må ha noe med et annet liv å gjøre. ,)

Vakkert er det nå i hvertfall.

Mandy Lou sa...

Ah, så flotte bilder! Følte nesten at jeg var med på turen jeg også. Haha, pc med hikke. Sånne ting blir man jo såå frustrert over. Bra du fikk hjelp til å fikse den igjen.

elle-melle sa...

Flott med kortreistpåsketur :)
Man trenger jo ikke dra noe sted når man har det så fint rett utenfor stuedøra!