fredag 8. oktober 2010

1-2-3~ Siste gang?

nQX-LtNIGieQRGjCLZ2vqgRZqIKm0EGd2tDH0zon2fPQ

Sea det er fræda ælt, så vil je bære minne om pulsvarmer-auksjonen min som er mere beskrivi HER. Høgeste bud er 250 315 370kr som evt går rett tæll Rosa Sløyfeaksjonen. Går dæ budet inn, gir je å 250 315 370 kr. Byr du mere, gir je mere. Har du lyst tæll å by over må du gjøra dæ innen søndag 10.10 kl 12.00 (Midt på dagen altså;)

Her er et bilde fra nrk.no ta Kolomoen bru som i anledning aksjonen er rosa. Morosamt stunt. (Foto: Marit Jevnaker/Kreftforeningen)

Uansett om du itte byr her, så husk på å støtt aksjonen. En veit ældri å henn det rammer neste gong. Det kænn vara deg, det kænn vara meg. Men dæ kænn en itte bekymre seg for, da går det helt over styr. Men vi kænn uansett vara mæ å bidra tæll at forskninga går framover, at kunnskapen økes og at flere blir freske.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God fredag!

Redigert fredag 8.10. kl 21:33 kl 21:55

7 kommentarer:

elle-melle sa...

Du, jeg har laget en liten gadget med ditt bilde og henvisning til din rosa sløyfeauksjon og så har jeg lagt den på siden i bloggen min.
Jeg håper det er i orden, hvis ikke du synes det er greit så bare si det så skal jeg fjerne den.
Jeg vet jeg er sent ute, men det er jo litt tid igjen.
Jeg lovet jo å linke til deg i et av mine innlegg, men så gjorde jeg det slik istedet.
Håper det strømmer inn med bud.

Anonym sa...

Så fint at du brukerbloggen din til denne gode saken. Jeg hører til de som har hatt dette veldig tett innpå. Og blir alltid glad når jeg hører at det nytter, og at andelen av de som overlever øker.
Lykke til med auksjonen! :)

Havfruen sa...

Godt jobba heksa!!
Nå venter jeg spent til søndag!!

Til info skal antennen være inne i flaggstanga. Alt annet ville vært på nippet til skilsmissegrunn, hehe:)
Nyt nå helga, ut på tur og ta alt sakte....
Klem fra meg:)

Maret sa...

Kansje eg kommenterte på feil plass, men altså: krabbefiskaren byr kr. 315 for pulsvantane..
Jordbærplantane lever, blir spennande om der kjem bær til sommaren.

Hobbygåsa sa...

Lekkert blåbær bilde! Kos deg i helgen!

Petunia sa...

Så flink du er som gir slik blest om dette! Jeg har gitt et bidrag til aksjonen ellers så skulle jeg vært med på budrunden. Spennende å se hva de går for til slutt!!

Bestemor Drillo sa...

Hei du! Dette hadde jeg ikke fått med meg, men nå byr jeg 400 kr.
Dette blir spennende;)
Flott tiltak Gamleheksa!!
Håper jeg har forstått det rett at høyeste bud er på 370,-kr.