søndag 10. oktober 2010

Solgt !!!

Dere er noen helt vanvittig artige damer som kaster dekk på for den gode saks skyld. Rosa Pulsvante-auksjonen er nå slutt og den som kom mæ det freskeste budet på hele 440 kr var Havfruen. Forresten en meget læsverdig og itte minst sjåverdig blogg for deg som itte har vøri innom henner.

Tusen hjertlig takk for ælle dei gode kommentarer og itte minst ått dekk som har vøri mæ å bydd. Detti har vøri morosamt. Å mæ tanke på at je har lovd samma summen åt Kreftforeningen, så sender vi nå ivægen den nette sum ta 880 kr bære på grunn ta noen enkle pulsvarmere og noen varmhjertede bloggdamer.

Ha en strålende søndag og huss på at det fortsatt er mulig å støtte Rosa Sløyfeaksjonen.

7 kommentarer:

elle-melle sa...

Strålende:)))

God søndag!

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer til Hvfruen! Jeg trodde jeg hadde greid å ta innersvingen på henne, men hun sto han av!!
Takk for at du dro i gang dette!
Ha en flott søndag!!

Havfruen sa...

hehe, så det var Bestemor som bød mot meg:)) Artig:)
Som sagt, så vil de passe perfekt til min nye rosa varmegenser, jåla jåla:))
Må vel blogge mine nyvaskede vinduer:)
Nyt søndagen, klem fra meg:)

Bæstemor sa...

Så bra!!!!!
Ha en kjempeflott søndag videre!

Hobbygåsa sa...

Kjempeflott! Nyt solen!

Marie sa...

Så flott!

Strikkebesta sa...

Du hjertegode dame - ikkje mykje hekseaktig akkurat - så fantastisk lurt av deg å lyse ut ein auksjon! Og så flott at du fekk så god repons! Gratulerer til Havfruen som fekk tilslaget,og gratulerer til deg som på denne måten har skaffa pengar til ei viktig sak:)