fredag 1. oktober 2010

Rosa oktober ~ auksjon

PA019007

Så er det faktisk oktober. Itte en spesielt fornøyelig måned, men en kænn jo gjøra no positivt ut ta dæ. Som f.eks. å støtte Rosa sløyfe aksjonen. Dæ gjør je, spesielt ved å kjøpe rosa sløyfe-reflekser og gi bort (joda, je har jo noen sjøl å) for da støtter je to ta mine hjertesaker. Både kampen mot brystkreft og kampen for å få folk tæll å bruke refleks.

1008--rosa-sloyfe-Refleks_m

Aktuelle sider på nett:

Kreftforeningens nettbutikk, husk at du får kjøpt dessi produkta hos aksjonens sponsorer også.

Kreftforeningens giverside

Rosa sløyfeaksjon landet rundt

Hvis du vil væta litt mere om åssen det er å vara midt i en slik sjukdom, så kænn du læsa i stortingsrepresentant Anne Tingelstad Wøien sin blogg

 

AUKSJON

PA019007 Pulsvarmeren på bildet (og en tæll som hører mæ ;) selges tæll høystbydende og penga går sjølsagt uavkorte tæll Rosa Sløyfeaksjonen. I tællegg gir je en tællsvarende sum som kjøper. Bud kænn gis i kommentarfeltet eller gamleheksa@online.no

Fakta om pulsvarmerne: strikket i Drops alpakka.

Ekstrapremie- en liten overraskelse, trekkes blændt dom som linker detti innlegget og gir meg beskjed om dæ.

Frist: 10. oktober

Høgeste bud pr. 2. okt kl 12.45 er 250 kr

5 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Flott tiltak! Ha en fin helg!

Hobbygåsa sa...

Av og til ser man ikke skogen for bare trær - tenke ikke over engang jeg at det fantes en y i fyr :-)

elle-melle sa...

Så snill du er og et kjempefint bidrag!
Jeg skal nok få laget et innlegg en av dagene med link til deg.
Så nå er du kommet hjem igjen og det er vel bra tenker jeg. Ingen steder er som hjemme:)
Håper du hadde god nytte av oppholdet og lærte deg noen trikst og tips som kan komme til nytte.
Så har du hatt burdag leser jeg, Gratulerer så mye på etterskudd!
Jeg har vært litt sofasliter i de siste og har ikke hatt overskudd til blogging, men nå håper jeg å være på plass igjen.

Havfruen sa...

Veldig bra tiltak!! Jeg skal by!! Å hvis jeg taper, bestiller jeg:))
Måtte le av kommentar hos meg, bra du er frempå:))
Nyt nå kvelden, her er det rødt i glasset....klemmings:)

Maret sa...

Flott tiltak...
Eg byr kr. 300,00

Ha ei fin helg..