onsdag 2. juni 2010

God natt, sov godt

P6027080  Detti er vel itte akkurat favoritten i bedet, men blåfargen er nydelig så lenge den varar. Blomma er itte så store og prangende da, sjøl om veksten er mere enn frodig. Sammen mæ akeleien er detti en krabat je har gitt opp å temme ;)

P6027083Epletreet blomstrer snart. I for var det kun ETT eple på den apal. Spennende å sjå å detti året bringer ta avling.   P6027082

 

P6027086

Det eldgamle pæretreet blomstrer helt over evne. Blomma borde vara mye lengre, dom er så fine mæ sine raue støvbærere. Dæ la je ældri merke tæll før je bynte å snuse rundt mæ kamera.

P6027091

Drøm søtt!

P6027091

13 kommentarer:

Tovepia sa...

Skal si det blomstrer hos deg; her er det så vidt kommet noe grønt på epletreet;)

Godnattklem herfra;)

Rosa sa...

Så vakker blomstring du har! Her har òg epletrea begynt å brette ut blomane sine, og det er vakkert, vakkert!

God natt, sov godt!

Ruth sa...

Så vakkert. Her har vi godværsmelding for de neste 3 dagene så kanskje blomstene mine kan vokse litt også. Det har ikke vært mye av det hittil.

Ha en rikrtig god natt du også.

Tussi sa...

Å du verden, for en blomsterprakt!
Flotte bilder :)

Laila -Karin sa...

Så flott det blomstrer hos deg.
Har kjøpt mye sommerblomster for å fylle opp mems jeg venter på rosene.
Ha en deilg dag.
Her er det litt grått foreløbig , men vi er lovet sol utpå dagen.
Klem

Hobbygåsa sa...

Oj her var det mye lekre blomster - det øverste bildet er helt nydelig! Her blomstrer plommetreet, kanskje jeg får ta et bilde :-)

Hobbygåsa sa...

Åh dumt! Jeg skal ha folk på middag den 10. og helgen er jeg i Oslo :((((

Loise sa...

Er så deilig når det er i gang og blomstrar rundt oss, og sjølv om nokre viltvaksande planter er noko gjenstridige så er dei vakre. Vanleg lungeurt meiner eg på den øverste heiter, den veks i grøftene her også.

monica sa...

finner du alle motivene dine i hagen din? du er en dyktig fotograf.... din skjønnhet skinner. lys og kjærlighet!

Elins Strikkeri sa...

Nydelige blomsterbilder:))

elle-melle sa...

Fruktblomstringen er nydelig og det er helt utrolig hvor mange blomster som finnes på et tre! Og det er sant at man må tett på for å oppdage skjønnheten i den enkelte blomst.
Lungeurten liker jeg, jeg har flere sorter i hagen og den du har er vel den vanlige som frør seg alle veger tenker jeg. Jeg har den og mange flere sorter som ikke er like spredningsvillige. Den vanlige lungeurten er den stauden som pleier å blomstre først av alle stauder her hos meg, defor liker jeg den, men den er ikke lett å holde på plass det er sikkert. Hvis du klipper bort blomsterstilkene får den flotte tuer med vakkert bladverk som lenge etter at blomstringen er over.
Akeleier hører til i den litt ville og blomsterglade hagen synes jeg, - her får den lov til å frø seg akkurat så mye den vil. Det er alltid så spennende å se hvorda frøplanten blir. Den er jo enkel å røske opp om den frør seg der du ikke vil ha den:)
Kos deg i denne nye dagen!!!

elle-melle sa...

Ser jeg var litt kjapp med å trykke på knappen her. Det var meningen å si at tuene med bladverket til lungeurten står fint lenge, lenge etter at blomstene er borte.

Hobbygåsa sa...

Oj, ja det blir mye grytekluter :-) Lykke til, jeg gleder meg til å se!