fredag 23. juli 2010

Gamleheksa på Hekshus

Neida, je har itte vøri på hekse-samling. Hekshus er en flott campingplass i Mjøs-kanten på Kapp. Der var je på camping i ca 3 timer for å besøke kjense ;)

P7228546

P7228558

P7228573 Tross nokså mørk himmel ei stund, så kom det bære noen dråper regn.

                      P7228513      P7228531      P7228544 

                                             P7228520              P7228575

Herlige små-frøkner og en vov-vov som tæk et heksebesøk mæ knusende ro.

Takk for koselige timer. Håper vi treffes snart att.

7 kommentarer:

Ruth sa...

OJ for noen bilder du tar. Når jeg ser sånne skyer tenker jeg "Midge" og begynner å klø med en eneste gang. Men i dag skinner solen her og jeg tør nesten ikke gå ut i tilfelle det er en drøm.

Klem til deg

Hobbygåsa sa...

Flott plass det der, og for noen herlige barnebilder! Hehe, det har jeg ikke tenkt på før nå - Hekshusstranda - hmmm jeg begynner å bli litt skeptisk her nå. Godt jeg har møtt deg så jeg vet at du ikke har hekseegenskaper :-) Og du - vi skal IKKE på Toto på lørdag... Ikke spør - missforståelser i heimen :-) Så søndag ser rimelig bra ut! Jeg sender en melding på formiddagen :-)

Anonym sa...

Hei.Kjempe koselige,fine bilder.Nydelig.Ha en riktig fin Sommerhelg.Klem fra Bodil.

Stubbetufsa sa...

Bildene med den mørke, lave himmelen var perfekte!
Dårlig vær er da godt for noe!

Maret sa...

Enno ein gong nydelige bilder..

Her vest har vi satt ny nedbørsrekord...

Anonym sa...

Har nok en snav av dysleksi for jeg leste " gamleheksa på hekskurs ". Jaja.

Ønsker deg ei god helg og ei fin kommende uke ! Solene står i kø på værmeldinga, så dette MÅ jo bli bra :-)

monica sa...

du besøkte jo ei heks så det passer bra med gamleheksa på heksusstranda som besøkte ei heks! Takk for noen koselige timer...knall å sjå deg att! må gjentas. Takk for dæ du hadde emd. det falt midt i blinken og brukt masse... hælse fra familien her... stooooooor klem øss