torsdag 26. august 2010

Hipp hurra


Hobbygåsa er 50 år i dag. Så nå smeller alle champagneflasker og fyrverkeriet lyser opp Fjellhall-by'n. Iallefall borde det vara slik. Je er litt for langt unna tæll å sjå.

Et litt dårlig utvalg mæ bilder på denni dataen gjør at je sender en bukett duftende erteblommer som hælsing. Prøv i allefall å tenkje deg at det dufter godt da Tone. Det er vel ment herfrå berghylla.

Ælle gode ønker om mange gode år framover og mange fine fototurer. Det er kjæmpekoselig å vørti kjent mæ deg, både på bloggen og i det virkelige liv.

4 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Du er nå supersøt da, tusen takk! Beklager at jeg ikke så det før nå, men jeg var ikke på nett noe særlig i går av forståelige grunner :-) Det er så kos å ha blitt kjent med deg også, jeg gleder meg til neste fototur. Og du, jeg kjenner duften av blomster jeg da :-) Ha en fin helg, jeg skal feire videre!

AnKa sa...

Flott bildet, og ønsker deg ei god helg samtidig som jeg er her inne;)

Randi sa...

Hei du.
Håper du har fine dager der oppe i fjellheiemen

Her skinner solen, koråkerene står ranke og fullmodne, klare til å høstes. Trærne har såvidt begynt å gulne.......det er en vakker årstid...bare det ikke regner en hel måned....da blir høsten nitrist.

Men i dag er det helg ov vi koser oss med solen.

kos deg der du er
klem

Laila -Karin sa...

Innom for å ønske deg en fin søndag.
Klem