torsdag 6. august 2009

Je ser verden klarere…

Aug2009 117

Snuppa er hemat frå ferie og klar for å tjene non kroner etter kænskje å ha shoppe litt på tur.

Aug2009 120

Derfor var det praktisk å få pusse vinduer i heimen når det var hjælp tællgjenngelig og været spelte på lag.

Aug2009 124

Glaspuss blir itte prioritert her i huset.

Aug2009 125

Det er itte farlig for liv og hælse om glasruten er litt grå og flækkete, nemlig.

Juli2009 359

Men jammen er det koselig når dom er nypusse.

Juli2009 301

Nå skar dæ nytes helt tæll neste regnskur kjæm og ødelegg for den moroa.

Juli2009 356

Ha en fortsatt fin dag !

4 kommentarer:

elle-melle sa...

Jeg gikk akkurat og så på mine vinduer og tenkte at nå er det på høy tid med en puss. Det synes så ekstra godt når kveldsola skinner gjennom dem. Her er det også mye salt i regnet så vinduene blir skikkelig grå og fæle etter slikt vær vi har hatt.
Vinduspuss og stryking er noe av det verste husarbeid jeg vet så de to tingene blir alltid utsatt og utsatt.

Så mange flotte blomster du har:)
Erteblomster er bare nydelig, jeg elsker å plukke buketter av dem, også er det så bra at jo mer du plukker jo fler blomster får du. Ingen vits å spare på dem:)

Kos deg bak de nypussede!

Berit T sa...

Blanke vinduer er fint det men blir ikke prioritert, for her blåser og regner det på tvers til tider og da er jobben fånyttes. Og er det fint vær så er vi ute til solen har gått ned, da ser vi ikke slike ting.
Men selvfølgelig blir de vasket når det trengs...

Nydelige blomster hos deg, frodig og fint. Erterblomtene er så fine, nydelig, og så har de så deilig duft.

Ha en fin kveld.

Ruth sa...

Godt at det ikke er bare meg som har det sånn med vinduspuss. Men jeg tok meg litt sammen etter at jeg hadde sittet inne en hel dag i det jeg trodde var gråvær og oppdaget at det var sol og sommer ute.

Du har da utrolig masse nydelige blomster. Flink til å ta bilder er du også.

Strikkebesta sa...

Takk, fekk nesten ikkje med meg kva du skreiv eg, så fine bilete som du har i innlegget! Kjempeflink fotograf - og sikkert gartnar også - er du!