onsdag 12. august 2009

Nok er nok!!!!!!!

Å klaga på militærjuntaen i Burma, som je gjorde i førje innlegg og dæ å klaga på været, gjør omtrent såmmå nytta. Det blir iallefall itte no bære.

Juli2009 308

Det skulle vara fint vær nå ifølje dom som har greie på slik. Men å skjer a? Jo, sjølsagt høljer det ner.

Juli2009 350

Vi skulle ha bynt å ta opp poteter denni vikua vi, men det blir itte akkurat tørrere på jorda for hår skur som kjæm.

Juli2009 330

Så derfor et hjertesukk åt den som styrer været og dom som hærser i Burma:

SKJÆRP DEKK!

9 kommentarer:

Sologbolig sa...

Ja du kan så sei !! her regner det også, men har jo ikkje lov til å klaga, eg som har hatt sol i heile sommar ( har jo vert i Frankrike og Spania der sola var Hehe !!!!!) I morra begynne eg på jobb. Ha ein fin dag.

Hobbygåsa sa...

Ja du kan så si. Har sittet og sett på sola i hele dag - mens regnskurene har kommet med korte mellomrom. Det høljeregner og sola skinner!! Tror vi som bor her i denne delen av landet må ha gjort noe fryktelig galt som fortjener denne sommeren :(
Nydelige blomster har du iallefall, med regndråper der også :-) Håper det stopper snart så dere får tatt opp potetene.

Orlaug sa...

Einig i alt ihop!

Strikkebesta sa...

Slik, ja, få det ut! Herleg med ei utblåsing i ny og ne:) No skal eg få eit par småtassar som har midlertidig bustad hos Besta til køys, og så skal eg ut i regnet og gå ned blodsukkeret før natta. Ha ein fin kveld:)

Frøken Lykkelig sa...

Uffdå!!! Du får komme til Lofoten! Her er det vakkert og nydelig og regnskurer får vi på natten. Akkurat som i syden! Her har det vært nydelig siden vi kom hjem fra Bergen. Og det erjammen ikke verst!
Jeg skal sende litt sol og tørrvær nedover :-)))))

Marie sa...

Hehe. Her hos oss er andreslåtten igong, ikkje kjekt med regn då heller.

Uff nei, det er ikkje kjekt å ta opp poteter når det er så vått!

Me får gå ut i morgon på kvar vår plass og synge av full hals; sol sol kom igjen sola er min beste venn, bort med skyer paraplyer hold nå opp å regne, osb.
Nei forresten, trur ikkje det heller hjelper, det har me prøvd i barnehagen mange gonger og det hjelpte ikkje då, hehe.

elle-melle sa...

Håper det er bedre vær nå i dag, så kanskje det er en sjangse for å få potetene opp?
Jeg har ikke peiling, men det må kanskje tørke opp enda mer før det er mulig?
Blomstene dine er vakre med litt regn i håret, men poteter liker vel ikke for mye vann på føttene?

Angående ditt forrige innlegg som jeg ikke fikk kommentert - jeg er så hjertens enig - og det er underlig at den der gale amerikaneren skulle dukke så betimelig opp for de burmesiske myndigheter.

STEINKJERRINGA sa...

Overskrifta di kunne skremme livsjiten av en stakkar. Regne gjør det her og, men når det e varmt, så gjør det ikke så mye.

9na sa...

Jeg melder meg på og er heelt enig i alt....