fredag 14. august 2009

X-files

Du tror det ikke før du ser det!

Aug2008 068

Ja, et var i gamledager det, at den serien gikk på TV. Je må nok innrømme at je ældri var noen fæn. Er nok litt for mye realist tæll å like slik. Men det siste døgnet har vøri litt X-files for meg, i min bittelille verden. Litt Xtraoridnært liksom.

I går fækk je plutselig spørsmål om å vara mæ tæll Trondheim i dag og kjøre fløttelass for en nevø. Å be mæ meg tæll byen i mitt hjerte er jo bænkers. Je klarer itte å si nei, sjøl om formen kænskje tællsier at je borde. Sea det var planlagt retur ælt lordasæftan, vart det jo litt hæseblæsanaes for den som itte tåler æll verden. Men så vart det Xtra endringer i plana, en kompis trengte skyss og da behøvde jo itte a tante trenge seg på. Typisk ongdommen forresten, å bestemme seg i siste liten, hmmm :)

I allefall her sitt je og prøver å lænde etter je mentalt var på tur nordover. Så je sier som TV"2 : Se hva som skjer!!!

Juli2008 103

Men så var det altså X-en i ABC i ord og bilder da. Ittno lett nøtt syns je. Derfor tyr je tæll Xtrem nødløsning og sætt inn bildet ta blommer je lik Xtra godt. Ingen ta dom her navn på X, men je klarer itte å vri rundt hjernen min i dag, den er på tur tæll Stiftsstaden den.

  Juli2008 176

Je ønsker ælle ABC-ere ei Xtremt, Xtraorinær flott hælj !

abc i bilder

For flere kreative X-er, se HER

12 kommentarer:

Rimkogeren sa...

X-files husker jeg også, rigtig spændende. Smukke blomster - God arbejdslyst.

Petunia sa...

Xtra dumt da!
Men det kommer nok flere muligheter skal du se! Jeg kjenner jo godt igjen dette med ungdommen. Om ikke jeg har vært på vei så langt nord, så har jeg nå belaget meg på å hente og bringe og i siste lite fått kontrabeskjed. Jaja, vi har vel vært der selv en gang for 100 år siden.

lappedilla sa...

God tur hit til Trondheim. Kan ikke love godvær, men fin by læll!

Anonym sa...

Synd det ikke ble tur til vår Xtraordinære vakre by, da - men det kommer gjerne noen Xtra sjanser til å dra hit etterhvert, ettersom nevøen flytter(?) hit! Og blomstene er Xtra fine, enig med deg! Fin helg til tross for avlyst tur:)

Hobbygåsa sa...

Hehe, ja slik er det med ungdom generelt tror jeg. Å holde seg til en plan er liiitt vanskelig. Flott X bidrag ble det iallefall, og bildene dine er nydelige. Ha en fin helg - og nyyyt dagen sol!

Lavynnia sa...

Flotte bilder, men når det kom til X-files, så holdt jeg meg unna;)

Unknown sa...

He he, det vart no ei finurleg løysning på abc om ikkje anna;0)
Flotte bilder og x-filses likte eg å sjå på!!

elle-melle sa...

X- files var aldri mitt favoritt program heller, men jeg husker serien og har sett noen episoder.
Men de xtra fine blomstene dine gjør meg xtra glad. Du har så utrolig flotte fuksiaer:)

Synd med turen som gikk i vasken, men slik er det noen ganger!

Turid sa...

Husker X-files godt!
Xtra flotte blomster, og Xtra dumt du ikke fikk den turen...:-)
God helg!

HildeS sa...

Artig å lese dialekten din.. Og det var fine blomster du viste fram..

foto CHIP sa...

Jag såg också X-files ett tag :) så fin blomma du visar :) Jag vet ju vad den heter men kommer inte ihåg det nu :)

drengen sa...

Jeg så heller ikke mye på x-files.
Men slike flotte blomster kan jeg fortape meg fullstendig i!