onsdag 29. oktober 2008

Tiddeli-bom


Det snør, det snør, tiddeli-bom, sa Ole Brum. Han var glad, men je er itte spesielt begeistret. Men en får bare ta det på kjøpet når en velger å bo i dette landet langt mot nord. Genene min liker bedre barmark og varmegrader. Noen har det imidlertid værre, og det er de som bor ute. Stakkars pippipper! og sauer, men de er da inne om natta.

Jeg er mere heldig, for Gubben la om til vinterhjul for meg, uten at jeg behøvde å mase. Så nå kan jeg reise på konsert med Svigermor i kveld!

3 kommentarer:

Maret sa...

Hei hei, her er eg...
Fant bloggen din gjennom Bea,s og måtte innom og sjå. Det som først slo meg var: å, her er ei som skrive på dialekt og så frå Toten då. Skikkelig artig var det...

Sjølv har eg bodd på Gjøvik i 3 år, dialekten prøvde eg meg ikkje på, det gjorde ungane. Når eg i dag høyre eller les den dialekten, så er eg liksom litt tilbake på gamle stiar og trør..

Ser du slit med ME, det er vel ikkje anna å seie enn slapp av og lykke til...

Silje sa...

snø er koselig:D nå går d fort til jul:D

Anonym sa...

Uff, det ser fryktelig kaldt ut for sauene å gå ute uten den tjukke ulla.. *brrrr*

Eg har vore ME-sjuk i mange år, men har no vore frisk sidan mai. Handarbeid har vore ein følgesvenn gjennom heile sjukdomsperioden, og er det fortsatt. Det er viktig å finne noko positivt, og for meg (og mange andre ME-damer) så er strikketøy nettopp det.

Her har vi hatt kaldt fint vér i dag, med solskin og ikkje noko nedbør. Snøen har smelta der sola kom til, men litt kvit og fin ellers. Håper sola tek turen til dere i morgon!! Det er kjekkare med snø når sola skin :)

Ha ein fin kveld!!