mandag 1. oktober 2012

Vinneren er:……….

Nikoline på Landet

Hvis du itte har sett bloggen hennes, så må du jammen ta en tur innom tusenkunstneren frå Voss.

PA017654

Premien er et par Mjøs-blå tove votter. Nikoline ønsket seg egentlig sokker, for hu kænn itte strikke hæl. Sier hu da Smilefjes som blunker( Eller vanter tæll bruk ute når en tæk en slik "fresk-luft-blås" som vi itte treng tala så høgt om). Men så lenge Gamleheksa er enerådene akkurat her i denni væsle bloggen, så blir det som hu bestemmer Tommelen opp 

Votta overleveres uten særlig dekorering, for dæ er itte mi sterkeste Hekse-side. Så får det vara opp tæll mottaker. Du står helt fritt.

 

 

TUSEN TAKK

tæll ælle dekk ændre som har skrivi koselige kommentarer her og som gjør dæ hele tida. De er di som gjør blogg-verden så fantastisk og så spennende.

HA EN FIN MÅNDAG! MÅTTE OKTOBER BLI FANTASTISK!

4 kommentarer:

Nikoline sa...

Heisann og dudliatten tei for sola og DEG og meg... !! Tenk at eg skulle vera sååå heldig på ein grå mandag... tusen,tusen takk!!! Kjempeglad!
Adr. mi er Blomvegen 5
5700 Voss
Skal helsa frå brannmannen og sei han er misunneleg - han håpar på at vottane er for store til meg.Men eg er sikker på at dei er AKKURAT passe til meg. Og så likar eg tanken om at du har lete blikket streifa over Mjøsa mens du har strikka på vottane (om du ikkje har gjort det så treng du ikkje sei noko om DET)
Nok ein gong - TUSEN TAKK :0)

Petrinetrollmor sa...

Gratulerer Nikoline !!

No må eg berre innrømme det: Eg klarer ikkje å administrere og halde stryr på to FB sider, to blogger, ein GIbort, bestillinger på figurer, ein aktiv puddelgutt, mange strikkeprøsjekt, needlepuch, needlefelt, Petrineshus, datatrøbbel, og ..... dette fører til at eg har gått glipp av ei stor fireårsmarkering i Mjøstraktene !! Her må det skjerpings til ! " Du må ha litt STRUKTUR, seier Petrinemannen. Ja, han har vel litt rett i det.

Gratulere med dei 4 åra, du har ein flott blogg, du er flink å både skrive og ta bilder !!!

klem

lilleba sa...

Gratulerer til vinneren :)
Det er en fantastisk blåfarge !

Sjøl har jeg ikke strikket på mange år, men i går slo jeg til og bestilte et puddelvott-mønster på nett, så nå skal det (kanskje) bli julegaver ...

Beste hilsen fra Lilleba på Rusk og Rask

Snuppesnella sa...

Kjempefine votter i nydelig farge ! Likte
godt den fine pyntekanten !

Som vestlendig sliter jeg litt med å lese
dialekten din... ;)
Koselig blogg du har !