tirsdag 23. november 2010

Positive tanker

Det er viktig å vara positiv. Dei siste innlegga her har vel itte akkurat vøri dæ. Så nå har je bestemt meg for å itte vara så november-sur og heller sjå lyst på livet. Ja, for det er vel lyspunkter på denni tida å? hehe. Så derfor et lite “visdomsord” i dag:

Førti er alderdommen for de unge. Femti er ungdomstiden for de gamle .(Victor Hugo)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en positiv dag !

Å si positive ting ått meg sjøl i spilen om mårrån klarer je slettes itte,  det får hølde mæ at je masar om dæ resten ta dagen ;)

Arma mine høld fortsatt itte tæll mye data-fikling, så det blir fortsatt få kommentarer frå meg. Men je føljer mæ dekk læll. Det værste er å itte få strikke….. så derfor prøver je å var ganske forsiktig for å snu denni negative trenden.

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg ser jeg har vært borte når jeg kommer inn her, flere innlegg har glippet;)'
Håper armene dine kommer seg, høres ikke helt godt ut dette.

Ha en fin dag videre, og virkelig god bedring; klem fra meg;)

Stubbetufsa sa...

Virkelig flott ord du har funnet! Takk!
Og god bedring med armen din!
Klem fra nord!

Orlaug sa...

Ikkje få strikke...og ikkje få bruke dataen, då trur jammen meg eg hadde vorte noko nedstemt, eg òg.Håpar inderleg på snarleg bedring for deg.........

monica sa...

mætta med god bedring!!!