fredag 30. juli 2010

Se her; det haster!

Du Store Alpakka gjør mere enn å selja nydelig alpakkagarn. Dom har et stort hjerte for menneskene i område der garnet kommerfrå i Peru. Nå er det –28gr der og dom treng hjelp ta iverige strikkere. Sjå HER i bloggen tæll DSA for flere opplysninger.

Har du noe varmt å bidra mæ, så send det fort tæll :

DU STORE ALPAKKA, Kjekstadveien 1, 2750 Gran

Norske strikkedamer mæ stort hjerte, trå tæll. Hårt eneste sokke/vottepar/luer og ænna trengs.

P7288806

Spre gjerne budskapet videre gjennom din egen blogg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, søren... Hvor skal jeg tørke klærne til vinteren...?! Spørs om jeg ikke må ta meg en tur på loppemarked å finne meg en sånn derre tørketrommel ! Hvis jeg finner et sted jeg kan settte den... Hm...

Fin oppfordring !

God helg til deg :-) Vi tåle litt regn, vi :-))

Marie sa...

Viktig å hjelpe dei som ikkje har det så lett. Eg gjer det ved pengegåver eg heller. Eg skal strikke dress til barnebarnet og det tar si tid...

Apropos strikking; strikkar du pulsvarmerar med heklablomar for salg eller? I så fall vil eg kjøpe to par av deg(julegåve til jentene mine) :)

God helg :)

Ps, nydeleg utsikt over Mjøsa :)

Nikoline sa...

Flott oppfordring!
Tusen takk for god kommentar,alltid så kjekt når du er innom for du får meg til å smila kvar gong:0)
No veit eg forresten kva du heiter (etter eit kafebesøk med Trollkåno) så no kunne eg ropt til deg om eg såg deg i Skibladnerkøen...!!
Og dette bildet her hjå deg i kveld,då... sukk...
Eg er dårleg på kommentarfronten for tida,men eg er innom deg så snart eg ser du har nytt innlegg (slik at du veit det...)og storkosar meg retteleg når du har med utsiktsbilder..hi.hi...
Ha ein retteleg fin kveld,den siste i juli:0)

Hobbygåsa sa...

Åh lekkert bilde!
Hehe, jasså mor likte garnet - kanskje du må lære henne å bruke kortet i nettbutikkene :-) Nå skal jeg inn på linken din og se - ha en fin helg!

Jannickes Hjemmekos sa...

Oj, hva skal jeg si til dette da? Er redd jeg er litt for treg i produksjonen til å bidra med noe... er nok blitt både vår og sommer før arbeidet mitt er ferdig. Flott initiativ uansett. Klem