søndag 3. april 2011

Litt for kropp og litt for sjel

Fredag skulle je kjøre Snuppa tæll en tidlig kjøretime i by’n. Sea det var så tidlig og ingen morsamme butikker åpne enda, var planen å hæljehændle mat mens je vente. Itte veit je om det var for det var 1.april eller om det var alvor, men på butikkdøra sto det lapp at kassene itte virke, så butikken var stengt. Døra var godt låst, så det var nok alvor.

Kjedelig å vente, så je dukke neri veksa mæ ælt det rare i og fant reservekamera og la et la ut på en liten rusletur. På turen bære rundt i kvartala ved by-kjørkja fænt je at det er flust mæ tællbud for kroppen og litt for sjelen. Ælt nesten innen armlenges avstand.

 

For sjelen

P4010244

For kroppen

P4010241 En tattooering?

P4010242 Litt sol i vintermørke?

P4010243 Kanskje mere beauty-behandling ?

P4010250 Alle byer med respekt for seg sjøl har jo Peking Palace, godt for magen?

P4010251 Gode gamle Kaffistova og litt gammel reklame frå da det var OL i by’n.

 P4010252

Litt kunst halvveis gjømt inne i en bakgård

Å joda, matbutikken åpne den og jeg fækk gjort hælje-innkjøpa. Itte hår fredag je har røkki Fotosafari og hændling før klokka 9 :)

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Enda godt du fikk handla før helga, men sannelig fikk du tatt flotte bilder også...og før kl 9!!
Her skinner sola og jeg kan sitte ute for første gang i år, og det er sååå godt! Har vært på utr til Plantasjen, 1 times gangvei (ble hentet), og fikk tak i de små stemorene som forsvinner så fort, hurra for det!
Kos deg videre, håper tåka letter;)
Klem fra meg;)

Trollkjerringa1 sa...

Ja det var godt gjort både foto safari og handling før klokka var 9 :D godt butikken åpna så det ble mat til helga .

ReVinyl sa...

Så fint å få en liten sighseeing i Gjøvik da! Jeg har faktisk vært i brullup i den kirka jeg...

Tenk at du har så stor pie som driver å øvelseskjører...Ja, tia flyr vell for deg å tenker jeg...
svosj, så er du bestemor ;)..smil...

Fin uke...Klæm

Lisbeth. sa...

Hei og hå Gamleheksa, grattis som vinner inne på bloggen min :D