lørdag 26. februar 2011

Heldige meg

Frå Marit mæ bloggen Tusenfryd har je fått give away-gave:)

P2250363 

Strikkepåså, “verktøykasse” og pulsvarmere. Alt flott laga ta Marit sjøl. TUSEN TAKK!

P2250345 Je er vel en ta dei få som har røkki å få noe mæ det nye design-merket hennes Marit; elle-melle

Ta en tur innom den koselige bloggen og sjå på ælt det fine hu lagar. Og itte minst, bilder frå den flotte hagan.

 

Følj mæ her på bloggen, det blir nok snart en oppføljer i give-away’n.

 

Ellers er det vinter, vinter og mere vinter….

P2200334 

P2200338 

P2200332 Sea ei Marit ælt her nævnt i innlegget, så passer je på å gratulere navnesystera Marit Bjørgen mæ VM-gull nr 2! Slike jenter det vil gamle Norge ha!

P2260370

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Jammen er du heldig:)) Skikkelig flott gave!!
Men hjelpes så mye snø...+6 og ikke en snøflekk her. Årets 1. utepils er tatt i grillhytta ikveld. Men..det kan komme mye vinter enda..
Knallfine bilder og ja, Bjørgen er ei toppdame!! Uten at jeg interesserer meg for vm...
Fortsatt god helg, klem fra meg:)

Jannickes Hjemmekos sa...

Så fin gave du har fått. Her er det snøfritt, så vanskelig å gå på ski her i gården. Ha en fin lørdagskveld. Klem fra meg

Tovepia sa...

Flott gave du har fått!
Dere har sannelig snø, mens vi har nesten vår:O)
Gode dager på VM så langt, unner den beste medaljen:)
Ha en fin kveld, klem fra meg;)

Petunia sa...

Du har jammen vinnerlykke!! Så heldig du er!

Ville bare minne om at det er dags for
FOTOKALENDER 2011/ FEBRUAR
Håper du blir med denne måneden også!!!