søndag 6. februar 2011

Ut på tur-dagen

I dag må du kåmmå deg ut på tur :) Ut.no tæk mot turbilder. Sjøl var je ute og lufte meg uten kamera. For når je har dæ, så blir det så mange stopp og lite trim. Je trengte å røre litt på meg etter siste vikua på sofaen:) Tusen takk for ælle gode tællbakemeldinger på mitt survete-syns-synd-på-meg-sjøl-innlegg. Je kænn forsikre om at nå er formen nesten som før. Itte klar for maraton, men hæller itte avhengig ta sengeleie….

Og itte minst:

Gratulerer mæ den store dagen i mårrå, Steinkjærringa! Du har helt rett, je er itte helt der,enda….

P2060042

Men da vi kom att frå  en liten biltur i sta fækk je sjå dessi skyen, og da måtte je finne kamera i en fei. Det ser nesten ut som det er svarte natta på bildet, men klokka er bære ett på dagen og det var lyst som bære dæ. Je har lurt lysmåleren litt mæ motlyset for å få fram farva på bildet :)

P2060049 

Ha en flott Ut på tur-dag. –6 gr og sol å melde om her :)

6 kommentarer:

Randi sa...

ja, kjenner meg igjen der...men jeg MÅ ha med meg kameraet....så får jeg gå hardt mellom øktene med kameraet.;-)
ingen tur i dag...dårlig form og ekstremt ufyselig vær

fantastiske skyer du har knipset!

ha en fin fin søndag

Anonym sa...

Hei hei:-))

Tror jeg har et stykke igjen opp mot dine bilder, så mange flotte naturbilder!!!! Og så mange spennende besøkende på fuglebrettet.
Her er det bare gråspurv og kjøttmeis og så er omgivelsene her for tiden litt grå og trist, ikke vinterlandskap sånn som hos deg.

Synes det er fint med vinter jeg, iallefall bedre enn dette grå ingenting-været. Det er jo verken vinter eller vår:-( og surt er det jo åkke som så man må jo kle seg godt.

Men dette var jo om ut på tur-dagen, har vært en liiiten tur ute med hunden og 5 åringen men været fristet ikke til så mye utegåing.

Men det er en ny dag i morgen, så kanskje det blir min ut på tur-dag???

Gode tanker fra
Lene

monica sa...

wow for noen fantastiske bilder! wow!! ha en fin uke!

Tovepia sa...

Fikk ikke med meg ditt forrige innlegg, for lynet slo ned i senderen på øya, så jeg har vært uten nett....huff, godt å høre at du er på føttene.
Nydelige himmelbilder!!
Ha ei god og flott uke, klem fra meg;)

katerchen sa...

Hallo
komme gerne hier in DEINE Seiten..so schöne Bilder die das Herz erfreuen..

Solche Wolken :D das habe ich noch nie gesehen.wunderbar
einen ganz lieben Gruß vom katerchen

Stubbetufsa sa...

Kjære deg, du har jo fått bilde av flotte perlemorskyer! De er høyt oppe!