mandag 1. mars 2010

Bloggavhengig?

Detti fant je på nett i dag. Advarsel: det står på bokmål for det er itte mine ord, men…

Mars2009 163

1. Det første du sjekker når du står opp om morgenen er bloggen, samt svarer på kommentarer!

2. Du har full oversikt over alle nye bloggere, og leser samtlige nye innlegg for å se om det er noe som kan tiltale deg! Hvis det er det så legger du straks til vedkommende i vennelisten for å raskt finne tilbake til den!

3. Du svarer på så godt som alle kommentarer, og har gjerne en diskusjon gående i lang tid med flere personer!

4. Du kommer på flere ting du ønsker å skrive om iløpet av dagen, og for å ikke glemme dem skriver du opp ideen bak dem slik at du ikke skal glemme det inntil du får kommet deg på nett!

5. Du har full oversikt over alle favorittbloggerne dine og du vet hvem som pusser opp og hvem som skal på sykehuset den og den dagen! Du husker også innlegg fra lang tid tilbake og henviser ofte til de når du kommenterer nye innlegg!

Mars2009 164

6. Du føler at personene på bloggen er bedre venner enn de du har i virkeligheten, og du møter stadig flere bloggere også utenom internett. Du vender deg  til bloggen når du har det vondt og trenger oppmuntring, og du deler dine gode øyeblikk her med dolk du føler virkelig bryr seg!

7. Du får småangst dersom du ikke har internett og dermed ikke oppdatert deg på egen, og andre sin blogg!

8. Du omtaler deg som bloggnavnet ditt og snakker om deg selv i tredjeperson!

9. Du anser bloggen som en viktig del av deg, og kunne aldri tenkt deg å slutte å blogge!

10. Det siste du sjekker før du går og legger deg er bloggen!

(http://draconigena.vgb.no/2010/02/28/10-tegn-pa-at-du-er-avhengig-av-bloggen/)

Mars2009 170

Hmmmm, je som trudde je var uten laster, men je “tøtsjer” vel innom en del ta dessi punkta gitt ;) GJØR DU?

Nå trur je det trengs et varmere bilde

April2009 136GOD NATT !

8 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sa...

Huff, ja...noen punkter. Det første jeg slår på om morgenen er PCén for å sjekke bloggen og den var også det siste jeg sjekket før jeg gikk til sengs... Jaja, men det er jo moro, da! Klem

Ruth sa...

(kremt) Eh - men altså - jeg husker jo ikke alt da. Har husk som en gullfisk. Så det passer nok ikke på meg, nei. Bortsett fra alt det andre som stod der da - det stemmer jo forsåvidt, men det er kun tilfeldigheter - hm - kremt - jahanei, nå gå jeg og legger meg. Det var helt tilfeldig at jeg stakk innom bloggene først. HELT tilfeldig.

Anonym sa...

Hei.kjenner meg igjen i noen av punktene...Nå har jeg også begynt å finne en del blogg damer på Facebook..Har vært lite inpå dær før men nå håpper jeg fram og tilbake..Finner også en del innen håndarbeid dær..Nydelig blomst.Blir så gla når jeg ser de fine fargene på dem.Ha en kjempe fin Tirsdag.Klem fra Bodil...♥♥

Havfruen sa...

hehe...må nok innrømme at noen av punktene stemmer ja. Men ikke alle, så da er jeg vel ikke i "faresonen"?
Blogging er gøy det:))

Nydelige bilder...ha en super bloggdag, klem fra meg:)

Orlaug sa...

Nja, er vel litt i det der.....men ikkje radt so gale som der "verste" som er omtalt.......

Randi sa...

snakk om å treffe spikeren på hodet...hahahaha...så bra. Ja jeg må vel si at ikke alle treffer spikeren...men utrolig mange.
Her er aldri pc av koblet. Den ligger lett tilgjengelig og er det noe jeg lurer på så er det to trykk så finner jeg det...
Herlig!!

Ha en fin fin dag

Hobbygåsa sa...

Ehm - ja kanskje...
Men avhengig mener jeg bestemt at jeg ikke er - har ingen problem med å la pc være hjemme når jeg reiser noe sted :-) Heeeerlig vær i dag!!! Nå kommer våren :-)

Rosa sa...

busted!
Eg har nok ein litt for høg score her, ja... og ihvertfall når det kjem til blogg + facebook.

jaja, det fins vel verre ting å vere avhengig av, eller hur?